...pronájem reklamních ploch, zřizování reklamních ploch na klíč

Často kladené otázky

Jsme společnost, která se zabývá pronájmem reklamních ploch jako jsou billboardy, bannery na domech, reklamní lavičky, hypercubes, atd..

Všechny reklamní plochy v nabídce máme s majiteli nemovitostí smluvně podložené a máme právo je dále pronajmout.

Nefungujeme tedy na principu komisního prodeje ploch či jako inzertní server, kde více firem nabízí svoje reklamní plochy.
(každá z firem má jiné obchodní podmínky, lhůty, smlouvy apod.)

V případě že máte zájem si pronajmout některou z našich reklamních ploch, budete jednat vždy jenom s námi.

Ano, poskytujeme.

Poskytujeme slevu za délku pronájmu 12 měs. nebo déle. (5%)

Poskytujeme slevu za jednorázovou platbu předem v případě že se jedná o kampaň na 6 měs. nebo déle (5%)

Poskytujeme množstevní slevy a to v případě že součet měsíčních plateb za Vámi pronajaté reklamní plochy dosáhne více než 10.000,- Kč (5%)

Individuální slevy nebo konkrétní cenové nabídky je možné řešit s naším obchodním oddělením. Email: info@megamedia.cz

Stačí si v našem katagolu či pomocí interaktivní mapy vybrat plochy, o které máte zájem.

Tyto plochy přidejte do košíku, nastavte si délku pronájmu, způsob fakturace a kliněte na "poptat".
(košík zároveň pracuje se slevami dle délky pronájmu a způsobu fakturace).

Pro více informací o jakékoliv cenové nabídce nebo konkrétních slevách nás neváhejte kontaktovat. 

1. grafický návrh (pokud máte vlastní, v pořádku, pokud ne, pomůžeme Vám jej vyrobit naší externí firmou) 

2. vyrobit reklamní materiály pro kampaň (můžeme pro vás zajistit tisk reklamních materiálů naší externí firmou, nebo si materiály můžete nechat zhotovit kdekoliv jinde)

3. montáž reklamních materiálů na konkrétní plochu (montáže na naše reklamní plochy standartně provádíme mi, v případě že má klient zájem, může provést montáž sám nebo jinou firmou)

4. reklamní plochy (pro zobrazení naší nabídky reklamních ploch rozklidněte "katalog ploch" v menu)

1. varianta:
Rozklikněte si "katalog ploch" v menu. Vyberte si plochy o které máte zájem, nebo o kterých se domníváte že jsou pro Váš üčel vhodné.
Vložte je do košíku, vyberte si způsoby fakturace, délku pronájmu a "poptejte". (interaktivní košík Vám rovnou přepočítá ceny vč. slev dle vybraných parametrů) 

Následně Vás bude kontaktovat naše obchodní oddělení a bude s Vámi konsultovat možnosti Vaší kampaně. 

2. varianta:
Kontaktujte nás prostřednictvím telefonu nebo emailu v sekci "kontakty".

Pro kontakt také můžete využít kontaktní formulář v sekci kontakty.

Následně se Vám začne někdo z našeho týmu věnovat a pokusí se zajistit pro Vás co nejefektivnější řešení reklamní kampaně. Poradíme Vám, vymyslíme vhodné řešení konkrétně pro Vaši firmu / produkt. 

Plocha vhodná na banner musí mít minimální rozměr 200x400cm. Povrch musí být ve stavu, kdy je možno na něj reklamu připevnit. Reklamní plocha by měla být na co nejvíce frekventovaném místě. (vysoká koncentrace lidí, průjezd automobilů, na tom kde v ČR se plocha nachází nezáleží) 

Čím je plocha větší a viditelnější, tím je pro klienty žádanější a tím i pro Vás ziskovější.

Veškeré dotazy ohledně přidání nových ploch do nabídky směřujte prosím na info@megamedia.cz

Máme silné obchodní oddělení, které pracuje na denní bázi a každý den oslovíme až 60 nových firem s naší nabídkou volných ploch. Volné reklamní plochy obsazujeme také pomocí těchto webových stránek - sekce katalog ploch. Dále také využíváme k prodeji vlastní reklamní plochy.

Ne, neplatíte nic. Vše naše firma zařídí ZDARMA! Billboardovou konstrukci přivezeme, postavíme ukotvíme, zatížíme a umístíme na ni reklamu - to vše na naše náklady. 

To samé platí v případě banneru (plachty). Zeď navrtáme, ukotvíme oka a napneme ocelové lanko. Zásahy na zdi jsou minimální. Opět veškeré náklady hradí naše strana. 

Veškerá reklamní zařízení která provozujeme (billboard, banner, hypercube, atd..) udržujeme pouze my, na naše náklady. Vy se nemusíte o nic starat ani nic platit. 

Vyměníme staré upevňovací materiály, napneme plachtu, natřeme konstrukci, zkrátka vše udržujeme ve stavu, aby plochy vypadaly pořád jako nové. 

Uvědomujeme si totiž, že i maličkosti dělají pozitivní dojem a mají vliv na úspěšnost Vaší kampaně.